I Concurs TaperXef UIB

Participa-hi penjant un vídeo d’un minut de la teva recepta saludable per a tàper al grup de Facebook TaperXef UIB.

La Universitat de les Illes Balears convoca el I Concurs TaperXef UIB, un concurs de receptes saludables i sostenibles per a tàper, emmarcat en el projecte Campus Saludable. En aquest projecte es fa feina per millorar els hàbits alimentaris dels estudiants i dels treballadors de la Universitat. Actualment a la Universitat som moltes les persones que dinam de tàper. És per això que volem que sigueu vosaltres els que mostreu la vostra perspectiva, amb l’elaboració d’una recepta. Menjar de tàper no és contrari a una alimentació saludable, ens ho demostrau?

Qui pot participar-hi?

Alumnes, exalumnes, personal d’administració i serveis (PAS), ex-PAS, personal docent i investigador (PDI) i ex-PDI.

Com puc participar-hi?

1. Puja al grup de Facebook TaperXef UIB un vídeo d’un minut de la teva recepta saludable per a tàper.
  2. Envia a l’adreça <vr.universitatsaludable@uib.es> la plantilla de recepta del concurs TaperXef UIB emplenada.

Fins quan puc participar-hi?

Fins al dia 20 de març.

Què es valorarà?

• Que la recepta sigui saludable (consulta les recomanacions a les bases)

• El sabor, l’olor, la textura, etcètera

• La facilitat d’elaboració

• Que s’emprin productes de temporada i de proximitat

• La seguretat alimentària

• El cost de la recepta.

Fases de valoració i puntuació:

1. Primera fase:

La puntuació obtinguda en aquesta fase marcarà el pas de la recepta a la final. Aquesta puntuació s’obtindrà:

• Mitjançant els «M’agrada» rebuts al grup de Facebook (40% de la puntuació total).
  • Mitjançant la valoració general feta pel jurat avaluador (60% de la puntuació total).

2. Segona fase:

Hi haurà sis receptes finalistes. Cada participant pot accedir a la final amb una única recepta, que haurà de cuinar en un acte públic a la sala de demostració de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears davant el jurat. El jurat valorarà les receptes preparades, decidirà els guanyadors, i es durà a terme el lliurament de premis. Per poder optar als premis és indispensable acudir a l’acte i cuinar la recepta a la final. Aquest acte es durà a terme dimarts, dia 28 de març, de 17 a 20 hores, emmarcat en la IV Setmana Saludable.

Premis:

Primer premi: robot de cuina Thermomix i un lot de productes Tupperware (olla Microexprés , capses de congelació i botella).

Segon premi: senalla de productes de Sa Llubinera i un lot de productes Tupperware (Microcook, capses de congelació i botella).

Tercer premi: senalla de productes de Sa Llubinera i  un lot de productes Tupperware (capses de congelació i botella).

Consulta les bases del concurs.

Fecha de publicación: Wed Feb 15 15:22:00 CET 2017