Premis Balears contra el Càncer per a treballs de fi de grau o de màster de la UIB

Participa-hi amb el teu TFG o TFM relacionat amb el càncer i guanya 1.000 euros.

El projecte Campus Saludable de la Universitat de les Illes Balears (UIB) i la Junta Provincial de les Illes Balears de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC), en la línia d’actuacions previstes a l’acord marc de col·laboració entre ambdues entitats, convoquen els Premis Balears contra el Càncer per a treballs de fi de grau o de màster a la UIB.

L’objectiu és incentivar i premiar l’esforç dels alumnes que hagin realitzat treballs de fi de grau i de màster orientats als tres pilars de l’AECC:

1. informar i conscienciar sobre la malaltia (promoció de la salut, prevenció primària i secundària),
  2. donar suport al malalt i la seva família i acompanyar-los (atenció social, atenció psicològica, orientació sanitària, rehabilitació i fisioteràpia...), i
  3. fomentar la recerca oncològica.

Consulta les BASES dels premis.

Fecha de publicación: Wed Feb 08 10:48:00 CET 2017