Menú de la setmana del 18 al 22 de setembre

Contenido en el idioma por defecto

Plat cardiosaludable Cardiosaludable

Plat vegetarià Vegetarià

Contenido en el idioma por defecto
 

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Greixera de faves
  • Pasta amb nata i esclata-sangs Plat vegetarià
  • Ensalada amb formatge rocafort i nousPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Entrecot de vedella a la planxa amb arròs i albercocs
  • Ronyons amb xerès
  • Salmó a la planxa amb patata i bròcoliPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca de poma amb cremaPlat vegetarià
  • Mousse de xocolataPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Son Lledó

Primer plat
  • Carxofes amb ou i cuixot salat
  • Pasta amb pestoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Guàtleres a la planxa amb ensalada i patatesPlat cardiosaludable
  • Filet de serrà amb salsa d’ametlla i puré de patataPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca amb fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Contenido en el idioma por defecto

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.