Menú de la setmana del 18 al 22 de setembre

Contenido en el idioma por defecto

Plat cardiosaludable Cardiosaludable

Plat vegetarià Vegetarià

Contenido en el idioma por defecto
 

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Fideuada de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Espinacs amb cremaPlat vegetarià
  • Ensalada de carxofa i anxovesPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb minestraPlat cardiosaludable
  • Conill amb allioli amb puré de patataPlat cardiosaludable
  • Croquetes de peix casolanes amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca de xocolataPlat vegetarià
  • FlamPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Son Lledó

Primer plat
  • Arròs a la milanesa
  • Ensalada camperola Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Frit de llom
  • Filet d'anfós a la planxa amb verdura bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de crema amb pomaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Contenido en el idioma por defecto

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.